Produkt dnia
BES M08EE-PSC20B-S49G-003
BES M08EE-PSC20B-S49G-003
150,79 zł (35,55 €)
szt.
BES M12ME-PSC40B-S04G-003
BES M12ME-PSC40B-S04G-003
93,51 zł (22,05 €)
szt.
BOS 5K-PS-RR10-S75
BOS 5K-PS-RR10-S75
276,76 zł (65,25 €)
szt.
SIMATIC S7-1200, CPU 1211C DC/DC/DC
SIMATIC S7-1200, CPU 1211C DC/DC/DC
513,96 zł (121,18 €)
szt.
SIMATIC S7-1200, CPU 1214C DC/DC/DC
SIMATIC S7-1200, CPU 1214C DC/DC/DC
1 308,22 zł (308,45 €)
szt.
SIMATIC DOTYKOWY PANEL OPERATORSKI KTP700  BASIC COLOR PN
SIMATIC DOTYKOWY PANEL OPERATORSKI KTP700 BASIC COLOR PN
1 894,83 zł (446,76 €)
szt.
SIMATIC DOTYKOWY PANEL OPERATORSKI  KTP400 BASIC COLOR PN
SIMATIC DOTYKOWY PANEL OPERATORSKI KTP400 BASIC COLOR PN
1 013,60 zł (238,98 €)
szt.
SIMATIC DP, WTYCZKA DO SIECI PROFIBUS Z PRZYŁĄCZEM DO PG
SIMATIC DP, WTYCZKA DO SIECI PROFIBUS Z PRZYŁĄCZEM DO PG
190,48 zł (44,91 €)
szt.
3-BIEG. ROZŁĄCZNIK GŁÓWNY / AWARYJNY;  MOC: 7.5KW
3-BIEG. ROZŁĄCZNIK GŁÓWNY / AWARYJNY; MOC: 7.5KW
64,24 zł (15,15 €)
szt.
BNI PNT-527-005-Z040
BNI PNT-527-005-Z040
1 736,83 zł (409,50 €)
szt.
BES M08MH1-PSC30B-S04G
BES M08MH1-PSC30B-S04G
255,76 zł (60,30 €)
szt.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 697 005 066.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@prototic.pl lub telefonicznie: +48 697 005 066. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl